نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به خمینی‌شهر با کامیونت
نوشته شده توسط : نتسان

نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به خمینی‌شهر با کامیونت – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیونت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به داران-حمل بار از مشهد به نجف‌آباد-حمل بار از مشهد به شهرضا-حمل بار از مشهد به شاهین‌شهر خواهیم پرداخت.


نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به خمینی‌شهر با کامیونت - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیونت از مشهد به خمینی‌شهر را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

انواع کامیونت در ایران چه نام دارد؟

کامیونت فاو
اولین کامیونتی که قصد توضیح درباره آن را داریم فاو می باشد، این کامیونت به توجه به وزن سیکی که دارد معمولا برای حمل بارهای درون شهری استفاده می شود. در این کامیونت از آپشن های بسیار مناسبی همراه با تکنولوژی های روز دنیا نیز استفاده می شود و تمامی این موارد در کنار سبب کارایی بالای آن برای حمل و نقل جاده های درون شهری شده است.
این کامیونت محصولی از برند چینی فاو می باشد که چندین سال است در این زمینه فعالیت دارد و موفقیت های بسیاری کسب کرده است. در میان کامیونت هایی که محصول این کمپانی می باشد مدل کامیونت فاو 6 تن فروش های بسیار زیادی داشته است و به نوعی پر فروش ترین محصول این کمپانی می باشد. این کامیون با نام تجاری تایگر نیز به فروش می رسد.
در حال حاضر نیز کامیونت فاو تایگر در سطح کشور جز. بهترین مدل ها می باشد. این کامیونت دارای موتور قدرت مند کامنزisf با توان 140اسب بخار و مجهز به اینتر کولر و گیربکس 6 دنده دستی زداف zf می باشد. کامیونت فاو با داشتن این مشخصات در سطح جهانی در حال رقابت با سایر هم رده های خود می باشد.
مزایا کامیونت فاو
این کامیونت نمونه ای از بهترین کامیونت برای حمل و نقل جاده ای می باشد که توجه بسیاری از رانندگان را به خود جلب کرده است، با توجه به اینکه بیشتر رانندگان خودرو های سنگین به دنبال ماشین هایی هستند که راحتی بسیاری برای آن ها ایجاد کند و در سفر های جاده ای و مسافت های طولانی مدت اذیت نشوند بنابراین کامیونت فاو گزینه مناسبی برای آن ها می باشد.
کامیونت فاو 6تن دارای مزایا و آپشن های بسیار زیادی می باشد که سبب شده است در مقایسه با دیگر هم رقیبان خود بیشتر جلوه کند و رقابت بسیار بالایی با آن ها دارد؛ طی صحبتی که با خریداران این کامیونت داشته ایم به این نتیجه رسیدیم که بیشتر رانندگانی که به سمت خرید این مدل می روند به توانایی بالا و قدرت موتور آن علاقه مند می شوند و در کنار این موارد آپشن های موجود در آن نیز جذاب است.
در حال حاضر نیز این مدل از کامیونت در کشور ما به راحتی پیدا می شود، در صورتی که علاقه مند به این مدل هستید پیشنهاد ما این است که تنها از مراکز رسمی خرید نمایید تا کیفیت محصول خریداری شده تامین شود.
کامیونت ایسوزو
دومین کامیونی که قصد صحبت درباره آن را داریم ایسوزو نام دارد، شرکتی که در ایران در خصوص واردات این کامیونت فعالیت دارد بهمن دیزل نام دارد، این شرکت تاکنون مدل های بسیاری از کامیونت های ایسوزو را وارد کرده است و هر ساله حجم بسیار زیادی از کامیونت ها توسط این کمپانی وارد بازار می شود.
این مدل از کامیونت بیشترین آمار فروش را در میان ماشین های نیمه سنگین داشته است و علاقه مندان بسیاری به سمت این مدل جذب می شوند.
این کامیونت از محصولاتی شرکت ایسوزو می باشد که با داشتن قابلیت های پرکاربرد بسیاری توانسته است در لیست رده های برتر کامیونت ها قرار بگیرد؛ این مدل از کامیونت این قابلیت را دارد که بار های مختلفی در وزن های متفاوت را حمل نماید.
مدل های مختلف کاموینت ایسوزو
همان طور که اشاره کردیم این کامیونت در دسته مدل های ماشین های نیمه سنگین قرار دارد، که در این میان با داشتن تنوع بسیار بالایی در تولیدات خود در وزن های 5تن، 6تن و 8 تن به بازار جهانی عرضه می شود.
بیتشری مدلی که این میان استفاده می شود کامیونت 5 تن می باشد و حجم بالایی از معاملات برای این مدل انجام می شود، با توجه به این که این مدل از کامیونت توانایی حمل بار کم تری نسبت به سایر مدل های خود دارد بنابراین قیمتی که برای این مدل ارائه می شود کم تر از سایرین است که در این شرایط کامیونت 6تن قیمت متوسطری دارد و در نهایت مدل 8تن با توجه به توانایی حمل بار بالا بالاترین قیمت را دارد.
حتما شما نیز تاکنون نام کامیونت های الوند را بسیار شنیده اید، این کامیونت که همان کامیونت فوتون می باشد محصولی از گروه سایپا دیزل می باشد که در دو مدل 6تن و 8تن به بازار خودرو عرضه می شود.
شرکت فوتون که کمپانی اصلی کامیونت های الوند می باشد فعالیت خود را از سال 1966 آغاز کرده است و با تلاش های بسیاری که در ابتدای راه انجام داد توانست در مدت زمان کوتاهی عملکرد های بسیار مناسبی را از خود نشان دهد و در نهایت در سطح جهانی شناخته شد
در حال حاضر نیز این کمپانی در تلاش است که به یکی از شرکت های بین المللی تبدیل شود و با تولید محصولات متناسب با محیط زیست در رده کمپانی های برتر جهان قرار گیرد.
کامیونت الوند 6تن
این کامیویونت محصولی از گروه خودروسازی سایپا دیزل می باشد که موفق شده است در پی آزمایش های جاده ای عملکرد مناسبی از خود نشان دهد، این کامیونت الوند جزو پرفروش ترین مدل های این کمپانی می باشد که دلیل آن هم ظاهر بسیار زیبای آن و تجهیزات مناسبی است که در این کامیونت به کار رفته است.
زمانی که با مصرف کنندگان این مدل صحبت کردیم متوجه شدیم که اکثریت آن ها رضایت بالایی دارند و با توجه به قیمت مناسب این مدل جزو پرفروش ترین ها می باشد (البته ممکن است با کمی افزایش قیمت روربرو شده باشد!).
کامیونت الوند 6تن معمولا در دو مدل یدون خواب و دارای خواب به فروش می رسد، با توجه به این توضیحات متوجه شدیم که این مدل جزو برترین محصولات سایپا دیزل می باشد که یا امکانات مثل جی پی اس و جای خواب سطح بالایی از رضایت های مشتریان را دارد.
کامیونت های بدون خواب این برای کاربرد های مختلفی مثل فلزی، تانکر آب، یخچال، زباله کش و انواع کاربری های دیگر به بازار ارائه می شود که می توانید متناسب با نیاز خود هر یک از آن ها را تهیه کنید.
نوروز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به خمینی‌شهر با کامیونت – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به داران-حمل بار از مشهد به نجف‌آباد-حمل بار از مشهد به شهرضا-حمل بار از مشهد به شاهین‌شهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،کامیونت از مشهد،حمل بار با کامیونت به خمینی شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: